Amstern Amstern
221
BLOG

Myślałem, że ze wsi, to się znam na hodowli świń

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 9

A tu sie okazuje, ze ani troche.
Juz zrezygnowalem ze spozywania wieprzowiny, a glównie kielbasy, a tu sie okazuje, ze ze swinkami nie jest tak zle. Jak juz zle, to w przemysle przetwórczym miesa.
Jak relacjonuje rolnik roku spod Szamotul, ktory ma tych swiniek 12 tysiecy.

A propos, jajka. Jade kupic dwa tuziny. Moje najnowsze odkrycie ma budke przy polu z kurami. I tam kupuje sie z automatu. Sa okienka, numerki, wybiera sie numerek, placi i okienko z paczka jajek sie otwiera.

Mam przy sobie banknoty 10 i 50 eu i troche bilonu. W budce jakas kobita cos sie dlugo dlubie. Czekam przed drzwiami i rozmawiam sobie z kogutem i kurami przez plot. Kobita wychyla sie i pyta, czy moge jej zmienic 10 eu. Dzentelmen nie odmawia, daje jej banknot 10 eu, dostaje bilon. Kobita kupuje dwie paczki jajek, placi, wychodzi.

I wtedy wchodze JA, caly na bialo. Wybieram jajka, 3 razy po 10, do zaplacenia jest 12 z groszami. Wrzucam bilon, jej i mój. Ten kompletnie przelatuje. Siegam po banknot 50 eu, nie pasuje. Czytam w instrukcji "tylko banknoty 5, 10 i 20". Klnac na wszystkie kobiety tego swiata, odchodze bez jajek. Pisze mejla do firmy. Firma odpowiada migiem, ze jakas moneta utknela i zablokowala automat, przepraszaja, juz dziala, dziekuja za wiadomosc. Jade jeszcze raz 2 razy po 10 kilometry...

To jest przyszlosc. W budce sa jajka, na swieta tez jajka kolorowe, przetwory z miesa kurzego, wszelakie makarony wysokojajeczne i kartofle. Bauer na polu, klient przy automacie.


Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości