Co to jest? I gdzie? I co ja tam robie?
Co to jest? I gdzie? I co ja tam robie?
Amstern 3.0 Amstern 3.0
496
BLOG

TVP mnie nie rozpieszcza - zagadka

Amstern 3.0 Amstern 3.0 Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Znow zagadka z serii: co to jest, gdzie, i co ja tam robie?

TVP nudzi. Ciagle te same filmy. Ktore juz i tak mam na orgyinalnych DVD.
Na zdjeciu cos jakby Smokofilomidanek, ale zupelnie inny. Ktos zna? Pamieta?

Ogladalem niedawno "Belphegora" z Zulietta Greco. I caly czas chodzil mi po glowie serial wloski z powiedzmy przelomu lat 60/70. Jakies gonitwy po podziemiach, jakas statua, kamienne popiersie boga Janusa, pojawiajace sie i znikajace, skrytki, cudactwa, i takie tam.
Ktos pamieta tytul albo aktorow?

Pod koniec roku rozne takie telewizyjne wspominki chodza po glowie...
Werner Finck? Ktos zna? Pamieta?

77277

Amstern 3.0
O mnie Amstern 3.0

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości