Anita Anita
881
BLOG

Niespodzianka

Anita Anita Polityka Obserwuj notkę 23

 

Ku mojemu zaskoczeniu wykonany przeze mnie przy niedzielnym śniadaniu projekt nowego plakatu wyborczego PiS wyszedł nieoczekiwanie poza mój blog i został zaprezentowany w telewizji.

Wczoraj wieczorem jednej z moich czytelniczek - ANNAMAJ - tak się on spodobał, że postanowiła przesłać plakat do TVN24 do Szkła Kontaktowego, a następnie powiadomiła mnie, że zyskał on tam uznanie i został pokazany na wizji.

Potwierdzam, obejrzałam to dopiero w późnonocnej powtórce...

Bez względu na to jak bardzo to może niektórych obecnych w Salonie24 zazdrośników zirytować, przyznam jest mi z tego powodu całkiem miło... ;-)

ANNAMAJ, jeszcze raz dziękuję!

 

 

a oto dowód:  ♦

 

 

 

można to obejrzećTUTAJ

 

 

 

Anita
O mnie Anita

e-MAIL                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka