Anna Anna
387
BLOG

Kukiz

Anna Anna Polityka Obserwuj notkę 9

Oglądam sobie Kukiza w TVP Info. Właśnie zaapelował do Prezydenta Andrzeja Dudy o referendum JOW-owskie. I o dodanie jeszcze jakichś pytań, nie powiem jakich bo mi wnerw przesłonił przyswajanie. Niech mnie ktoś uszczypnie, ma on wszystkich w chałupie ten człowiek?

Przyznaję, że mam na niego alergię od dawien dawna, bo ani ta muza, ani poglądy ale wydaje mi się, że obecnie człowiek przekracza wszystkie możliwe granice. Chamstwa, niekompetencji, niewiedzy. Dopiero w takich razach widać, kiedy ktoś zakłada za duży kapelusz.

Ja stawiam, że o ile weszliby do parlamentu to się zwąchają z PO, nie ma żadnych wątpliwości. Już się pewnie modlą do kapliczki z JOW-ów, żeby Grzesiu Schetyna nie skrewił, i wszedł z tych Kielc. Z Kielc, nie?

Ja pierniczę, facet ma tupet, lizał tyle lat dupę PO, szkalował PIS, a teraz będzie bredził o kolejnym referendum o JOW-ach.

W programie powiedział jeszcze, cytuję z pamięci: "System pierwszy raz (mój przyp: dzięki niemu) trzeszczał".

Tak, trzeszczał, ze śmiechu.
 

Anna
O mnie Anna

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka