hanka hanka
1234
BLOG

w oczach Lisa zobaczyłam nienawiść

hanka hanka Polityka Obserwuj notkę 23

To nie była złość, czy jak kto to nazwie dosadniej.  Czysta nienawiść. taka, jaką zapewne miał w sobie ten morderca z łodzi.

Nie wiem, czy ta... chciałam napisać rozmowa, ale przecież to nie była rozmowa, bliżej chyba - ubeckie przesłuchanie - pomoże czy zaszkodzi Kaczyńskiemu. Ja widziałam to co widziałam, co zobaczyli moi Rodacy pojęcia nie mam, bo skoro widzieli i widzą chyba dalej damę, w Komorowskim arystokratę itd. to nie wiem, naprawdę.

I jeszcze ciekawostka - program skończył się o 22.40. A komentarze zaczęły się zaraz po 22. jakies jasnowidze są tu na salonie?

hanka
O mnie hanka

idealistka, choć powinnam już z tego dawno wyrosnąć:)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka