Robert Chomka Robert Chomka
23
BLOG

Trójkowe jaja Sakiewicza.Python Warzechy

Robert Chomka Robert Chomka Polityka Obserwuj notkę 6

Nawet Warzecha leci  Monty Pyhonem

Zarząd PR właśnie zawiesił Sakiewicza, na 30 minut przed programem. Program prowadzi była podwładna Sakiewicza Katarzyna Hejke. On sam nie może.-Ciekawe, czy Sakiewicz może wystąpić jako gość - zastanawiał się na Twitterze Warzecha. Po chwili napisał: "O, jest decyzja, Sakiewicz może być gościem. Monty Python się chowa".  Ubaweiłem się:-)  Wszyskie cytay- same cytaty- pochodzą ze znienawidzonego przez większość salonowiczów www.gazeta.pl

  Uśmiałem się do łez.  

Normalny, wolny, niezależny, apartyjny. Obserwuję salon24.pl od poczatku jego istnienia. Dotychczas nie chciało mi sie zakładać kont. Nie interesują mnie salonowe boje z trollami. Jako czterdziestosiedmioletni facet znam życie, mam poglądy i nie mam zamiaru ich zmieniać.Moje poglądy nigdy nie przeszkadzały mi w pracy. 5W. Ta reguła zawsze pozwala zachować w pracy zdrowy obiektywizm. W pracy przedstawiciele wszystkich opcji politycznych zawsze byli-i są- dla mnie zawsze równi.Chcieli mnie zwalniać "zieloni", chcieli "czerwoni", chcieli i "czarni", a więc jest dobrze. Tu w pracy nie jestem, więc prywatny oglad świata mogę upublicznić, komentując naszą tzw. scenkę polityczną. Kocham wolność w 3 wymiarach. Dlatego wiem co to Cessna, B737 a ostatnio i Arbuz/320-319-318/:-) Trolli i chamstwa nie lubię. Nie lubię też "nawiedzonych" zwolenników formacji politycznych oddelegowanych do S24, by robić kampanię. Oni zwykle biją pianę, zioną agresją i są niereformowalni w jakimkolwiek wymiarze. Cierpliwości Leskiego nie mam i polemizował z tym towarzystwem nie mam zamiaru. Istnieje tu funkacja usuń i zablokuj.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka