barabasz - baszka barabasz - baszka
76
BLOG

A biało-czerwona dumnie powiewa...

barabasz - baszka barabasz - baszka Polityka Obserwuj notkę 13

Moja mama ma 71 lat. Oddała Ojczyźnie 40 lat pracy. Nigdy nie skorzystała z dofinansowania do wczasów pracowniczych, z sanatorium, z hospitalizacji.

Moja mama tylko czasem bywa u lekarza, bo nawet gdyby trzeba było, mówi, że "samo przejdzie".

Moja mama ma postępującą obustronną głuchotę i orzeczoną trwałą niepełnosprawność.

Właśnie przyszło z MOPR-PFRON pismo, że III RP odmawia jej dofinansowania do aparatu słuchowego.

Szlag mnie trafił.
 

P.S. Moja mama jest rapatriantką, która w 57 roku opuściła Polskę (obecnie Ukraina), by ostatnim możliwym transportem przyjechać do Polski (obecnie Unia Europejska).
 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka