Baribal Baribal
389
BLOG

Donald - czas oderwać się od żłoba(Głosuję na PIS)

Baribal Baribal Polityka Obserwuj notkę 4


Głosowałem na Lecha Wałęsę - bo uważam go za najwybitniejszego Polaka lat '80 XX wieku.
Głosowałem na Unię Demokratyczną i Bronisława Geremka - którego postrzegam jako wspaniałego człowieka, wielkiej wiedzy, serca, umysłowości i duchowości.

Mam wielki szacunek dla Jacka Kuronia.
Cenię Adama Michnika, jego perspektywę, odwagę, spojrzenie i upór.
Głosowałem zawsze na PO i Donalda Tuska, którego cenię i szanuję.

Mam bardzo negatywny sąd o Hofmanach, Brudzińskich, Błaszczakach, Ziobrach, Kempach, Kurski jest dla mnie cyniczną kanalią, Duda - karierowiczem, Ziobro - podszytym tchorzem młokosem,  Pawłowicz - niezrównoważoną fanatyczną babą.

Ale będę głosował na PIS!!!

Dlaczego???

Tego wymaga demokracja - tak jak ja ją rozumiem.

Donald,
za długo siedzicie u żłoba, dość.
Mam dość waszych rządów.
Dość.
Po prostu dość.
Wiem że są lepsze niż będą PiSowskie, ale mam dość 8 lat władzy,
Nie chcę w Polsce putinizmu, gierkowszczyzny (w sensie długości rządzenia, kultu władzy itp).

Zmiany muszą być.
Nie chcę Was widzieć przy żłobie, kolesie z PO, bo wszyscy zNowakowaciejecie (ulegniecie gniciu jak Nowak)
Niech gnije teraz ktoś inny.
 

Baribal
O mnie Baribal

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka