basiaA basiaA
285
BLOG

Sławku Nowaku ktoś pogratulował?

basiaA basiaA Polityka Obserwuj notkę 0

No to ja pogratuluję utrzmania teki trasportu. Sławku Nowaku trzma się mocno, co nam pokazuje, że frakcja prezydencka trzyma się również mocno. Nasz Premier jeszcze bardziej wydmuszkowaty. Spoko, to taka wydmuszka zakonserwowana z warstwą wierzchnią z kauczuku, ale i tak wydmuszka.

Swoją drogą żaden tam Piechociński bruździć nie będzie. Co gorsza, żadne tam PSL bruździć na 365% nie będzie. Wydawało się, że jest jakaś szansa, że PSL, że Piechociński jak ten Marcin Kabat duszyczki z piekła wydobędzie, ale to nie "Igraszki z diabłem"  Przepadło z kretesem.

Jak to w tej piosence, Muniek Staszyk śpewa :

"(...)Teraz należysz do mnie
Ja cię srodze upodlę
Możesz mówić, ze Bóg to twój wódz
Będziesz taplał się w błocie
Kiedy trzeba pomogę
Ale potem upodlę cię znów(...)"

basiaA
O mnie basiaA

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka