belfegor belfegor
306
BLOG

Niesiołowskiego monolog psychiatryczny :-)

belfegor belfegor PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Te bydlaki, te kanalie zapłacą za to! Schetyna to postać odrażająca, brzydzę się nią, budzi moje obrzydzenie. A kim jest Trump? Jest odrażającą postacią. Kim jest Duda? Nie jest w stanie odnieść żadnego sukcesu, żadnego. Schetyna to postać odrażająca, niech on się gdzieś schowa, niech pójdzie do lekarza, najlepiej niech się położy do łóżka. To mało inteligentny i głupi człowiek. Brzydzę się tym pasożytem.
A te bydlaki pisowskie zapłacą za wszystko przed sądami wolnej Polski, bo teraz mamy sądy pisowskie, a sądy pisowskie to sądy reżimu, nie mam szans wygrać z tymi bydlakami, przez których cierpi moja żona i rodzina. To kanalie, kłamcy. To ludzie gorsi niż ci, którzy rządzili w PRL-u. Kaczyński zapłaci za wszystko i mam nadzieję, że kiedyś będzie siedział w więzieniu, chociaż ja już tego nie doczekam pewnie.
Wszystko co napisano i powiedziano o tej rzekomej seksaferze to podłe kłamstwo i oszczerstwa.



belfegor
O mnie belfegor

Bez książek świat byłby nudny, wolałbym nie żyć. Samotność jest lekarstwem. Nietzsche powiedział: Bóg umarł. Pomylił się: umarł Nietzsche, a Bóg żyje. Tzw. sztuka współczesna to hucpa i straszliwy gniot. Tak jak "Wyborcza". To nie ja wpieprzam się w politykę, to polityka wpieprza się we mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka