Beret w akcji Beret w akcji
1480
BLOG

Notka - eksperyment:)

Beret w akcji Beret w akcji Sport Obserwuj notkę 174

Zainspirowała mnie notka @Zbyszka - polecam ją Wszystkim!

https://www.salon24.pl/u/zbyszeks/1335320,wanda-poltawska-zyla-w-rownoleglej-innej-rzeczywistosci

Pewien czas temu spotkało mnie coś bardzo miłego - i nieoczekiwanego.

Kilku moich Kumpli zaczęło nieoczekiwanie wspominać "pandemię". Kumpel podsumował:

- I pomyśleć, że wszyscy daliśmy się ogłupić - i uwierzyliśmy w tę światową hucpę. Wszyscy nosiliśmy jak głupi te maski, godziliśmy się na tysiące idiotyzmów, dawaliśmy sobą manipulować i się zastraszać...

No to ja na to:

- Sorry - jacy wszyscy? Mów we własnym imieniu! Widział mnie któryś w masce przez te trzy lata???? Gdziekolwiek i kiedykolwiek? No który? Zgłaszać się!

Kumple zamilkli.

- Od początku prowadziłam żywą antypandemiczną działalność w necie, miałam tysiące komentarzy, chodziłam na demonstracje STOP PLANDEMII. Walili we mnie jako w tego szkodnika, szura, foliarza i płaskoziemca, obrażali, oskarżali, wyszydzali - nie zniechęcałam się...

Wszyscy uwierzyliśmy jak głupi, wszyscy chodziliśmy w maskach? O NIE!!!

No i Kumpel rzekł:

- Szacun! Ja niestety nie mogę tego powiedzić o sobie... Łaziłem jak idiota w tej masce, łykałem głupoty z mediów i  nawet się zaszczepiłem bez sensu  - bo lekarz mi zalecił...

............

Tylko raz przeżyłam coś takiego w związku z plandemią - ktoś przyznał mi rację i przyznał się do własnego błędu.

Tylko raz - i aż raz.

To było dla mnie duże przeżycie.

..............

Czy tu na S24 znajdzie się ktoś taki?

:)

Choć jeden? Uczciwy i odważny człowiek? Który powie nam, "płaskoziemcom" i "szurom" - to Wy mieliście rację! To ja myliłem się, to ja dałem się zmanipulować, oszukać, zrobić sobie wodę z mózgu.

To ja uwierzyłem w dziesiątki absurdów, urągających rozumowi, jak choćby:

- że sportowcy (przetestowani, wyszczepieni) mogą godzinami wspólnie biegać, skakać, ćwiczyć bez masek - ale na podium muszą założyć maski, bo wirus...

- że goście w restauracji mogą siedzieć 2 godziny bez masek - ale idąc do toalety muszą włożyć maski - bo wirus...

- że należy wpuszczać do kina/dyskoteki/na koncert większość wyszczepionych (bo nie zarażają) - i mniejszość niewyszczepionych (bo zarażają)

- że maski trzeba nosić w szczerym polu i na pustej ulicy

- że można w kółko powtarzać "ostatnią prostą"

- że zdrowi ludzie zarażają...

- że trzeba zamknąć knajpy - ale kasyna mogą zostać otwarte...

Itd.itp.


Setki, setki absurdów...

.........................................

A może nawet znajdzie się jakiś covidianin, który powie - przepraszam?

Za oskarżenia, pomówienia, obelgi, szyderstwa, nagonkę...

Jeden sprawiedliwy?

:)

......................................

Czytam S24 bardzo uważnie. Widzę jednego potencjalnego Kandydata. 

Ciekawe, czy słusznie typuję?

:)

A może się mylę, nie doceniam salonowiczów - i odważnych oraz uczciwych będą  dziesiątki?

Może nas - "szurów", "oszołomów", "foliarzy", "antyszczepów" i "płaskoziemców" spotka wielkie zaskoczenie?

Zapraszam - i czekam......

:)



Lubię ludzi - wierzących, ateistów, prawicę, lewicę i centrum, Niemców, Rosjan i Żydów.Nie lubię, gdy ludzie gardzą ludźmi. Marzy mi się tygodnik "Polityka inaczej".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport