Bieszczadnik. SMOLEŃSK DOMAGA SIĘ PRAWDY Bieszczadnik. SMOLEŃSK DOMAGA SIĘ PRAWDY
66
BLOG

Czy już czas?

Bieszczadnik. SMOLEŃSK DOMAGA SIĘ PRAWDY Bieszczadnik. SMOLEŃSK DOMAGA SIĘ PRAWDY Kultura Obserwuj notkę 0

Obudziłem się  właśnie z trwającej 3 lata śpiączki, spowodowanej zawodem miłosnym. 

Sprawdziłem pocztę wewnętrzną - i jest, nowa wiadomość! (co prawda sprzed tygodnia, gdy jeszcze byłem w śpiączce).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bloger xxx  proponuje publikację notki "YYY"... w Bieszczadnik której jesteś redaktorem.

 Komentarz xxx: ... bez komentarza, ale...  z pozdrowieniami :-)

Zamieść tekst w lubczasopiśmie

Odrzuć tekst lubczasopiśmie

Zaproponuj xxx zostanie autorem Bieszczadnik


Odpowiedz nadawcy

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klikam i klikam w link  Zamieść tekst w lubczasopiśmie  - i nic się nie dzieje.

Ktoś mi wytłumaczy, co się tu wyrabia? Ktoś mi zablokował dostęp do redagowania lubczasopisma, gdy byłem w śpiączce?

Co na to powie Unia Europejska czy jakiś tam jej organ, która wyrzuciła forsę wprost do kieszeni Jankego na te lubfanaberie?

Szast prast, forsa wzięta i przejedzona, a efekt znikł jak zeszłoroczny śnieg?


I jakieś logo salonu takie dziwne się zrobiło, czarne z żółtym, jak  u osy lub szerszenia.

Coś mnie ominęlo, jak byłem w tej śpiączce?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura