Blacklegion Blacklegion
48
BLOG

„Opór” – w razie gdyby ktoś miał jeszcze wątpliwości

Blacklegion Blacklegion Polityka Obserwuj notkę 2
Rok 1941 – Żydzi w Europie Wschodniej padają ofiarami masowych mordów. Trzem braciom udaje się schronić w gęstym lesie, który znają od dziecięcych lat. Tam stoczą dramatyczną walkę z hitlerowcami.
 
A jakimż to cudem przeżyli? Hehe, zaraz się dowiecie.
 
Obudziłem się dziś trochę przed 6 i – jak to mam w zwyczaju dobudzać się – włączyłem TV. Padło na TV 4, gdzie o tej porze leci muzyczna lista, lub coś równie trendi-irytującego. No i w przerwie między szlagierami nie omieszkano wspomnieć o „Oporze”. Ba, nawet wywiad z autorami był.
 
Nie zapamiętałem już czy to reżyser mówił, czy główny aktor, ale w sumie na jedno. Rzucił on mniej więcej czymś takim: to, że każdy był wtedy komunistą i dzielił się wszystkim, pozwało przeżyć.
 
Chyba się trochę przejęzyczył; bo nie mogę raczej oskarżyć go o ignorancję. Chciał powiedzieć zapewne: to, że każdy był wtedy i w latach powojennych  komunistą  pozwało przeżyć.
Blacklegion
O mnie Blacklegion

"Pewnego dnia kłamstwa zawalą się pod własnym ciężarem, a prawda powstanie" - Joseph Goebbels

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka