BlondInes BlondInes
604
BLOG

Gdzie szukać PRAWDY po Smoleńsku?

BlondInes BlondInes Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Prawda jak oliwa zawsze na wierzch wypływa...

Mądre słowa, ale...

Tak jak o naszych dziadkach prawdy dowiedzieliśmy się po bardzo wielu latach, a Putin/Miedwiediew okazał dobrą wolę, aby przeprosić za mord w Katyniu 1940 po Katastrofie w Smoleńsku dopiero teraz (oczywiście to były tylko puste, osładzające słowa po Smoleńsku 2010). Mam wrażenie i obawę, ze o tym, co naprawdę wydarzyło się w kwietniu ubiegłego roku, a także gdzie, dlaczego i przez kogo także dowiedzą się nasze wnuki, jak nie prawnuki. Przestałam już nawet spodziewać się prawdy. Teraz każdy artykuł, słowo, zdjęcie to tylko manipulacja. Politycy starają sie coś na tym ugrać. Może to i normalne, może tak trzeba. To normalne, ze chcemy poznać prawdę, każdy do niej dazy, ale czy każdy doswiadczy jej?

Żałoba dzieli się na sześć okresów: (za ks. Krzysztofem Wędrychowiczem)

• faza szoku
• faza zaprzeczenia
• faza rozpaczy
• faza poczucia krzywdy
• faza agresji

• faza reorganizacji

Pierwsze pięć mamy za sobą. Szósta, jako reorganizacja pozwala nam na chłodno spojrzec na całe wydarzenia. Na stratę, której doświadczylismy. Na poznanie przyczyn i często trudnej rzeczywistosci...

Prawda.

Wszyscy o niej mówią, ale kto Ją zna. Już sam Poncjusz Piłat zapytał: "A cóź to jest Prawda?"

Teraz na trzech członków rodziny, każde z nich ma swoja prawdę na temat Smoleńska. Gazety maja swoją (każda osobna), telewiza, radio, internet. Ustnie takze przekazujemy sobie jakieś informacje, które nazywamy Prawdą.

A ja ciagle się boję, że to nas do niczego nie prowadzi. Jest tylko temat zastepczy na przykrycie braku pomysłów na rzadzenie.

I trace nadzieję, że zanim umrę ktoś mi powie jak NAPRAWDĘ było tamtego ranka w Smoleńsku i dlaczego, jak, zgineli ludzie, którzy sprawiali, że wtedy jeszcze chciałam być taka jak Oni...

Ile lat minie, ile jeszcze nas okłamią razy zanim Prawda stanie przed nami naga?

 

ps. Za każdym razem kiedy stoje nad grobem Śp. Aleksandra Szczygło modlę się, aby dał Polsce takich polityków jakim był On sam. Prawdomównym, obowiązkowym, lojalnym i oddanym- POLSCE!!!

 

BlondInes
O mnie BlondInes

Chcę zmienić otaczający mnie mój mały świat. Może dlatego, że jestem młoda, może dlatego, że urodziłam się w tym kraju, żyję tu i chcę tu zostać. Chcę czegoś lepszego, wiem, że mogę dokonać wielkich zmian, jestem na to gotowa. Polska jest moim miejscem na ziemi, wiec musi być tak jak ja: wyjątkowa, przebojowa i pewna siebie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości