bobtej bobtej
43
BLOG

"Demokracja" na Prawicy.net nie budzi nadziei na przyszlosc.

bobtej bobtej Polityka Obserwuj notkę 9

Jako emigrant mieszkajacy w Sydney od 25 lat lubilem od czasu do czasu skrobnac cos w ojczystym jezyku na Prawicy.net zalozonej i prowadzonej przez Andrzeja Szczesniaka, podobno bedacym "guru paliwowym" w Polsce. Chetnie tam dyskutowalem polskie problemy energetyczne majac niezle inzynierskie doswiadczenia w tzw. "energy demand management". To trwalo ponad rok do czasu gdy zobaczylem Andrzeja Szczesniaka w polskim programie TV "Oto Polska" w australijskiej telewizji SBS, jak probowal krytykowac braci Kaczynskich za ich sluszna polityke dywersyfikacji energetycznej celem czesciowego na razie uniezaleznienia sie energetycznego od Rosji. Zdaniem A. Szczesniaka Polska nie ma szans na takie uniezaleznienie sie i mam przykre wrazenie ze ten "guru" wykazuje wieksza lojalnosc dla Rosji niz dla wlasnej ojczyzny. Szybko moje podejrzenia zostaly potwierdzone gdy zostalem odlaczony nagle od Prawicy.net po zabraniu glosu na ten wlasnie temat.

Pragne zwrocic uwage czytelnikom i dyskutantom S24 na niepokojace sygnaly braku jakiejkolwiek demokratycznej dyskusji w takich mediach internetowych jak Prawica.net. Odlacza sie tam bezceremonialnie (pod pretekstem rzekomego atakowania personalnego) ludzi o niewygodnych dla pana A. Szczesniaka pogladach, szczegolnie zas gdy bronia rzadu braci Kaczynskich i gdy krytykuja zaleznosc energetyczna od Rosji.

Zachowanie takie przypomina mnie najgorsze czasy PRL-u i mysle ze nalezy to naglosnic i krytykowac celem zlikwidowania takich praktyk w imie budowy prawdziwie demokratycznej Polski.

Boguslaw Bob Tejszerski 

 

  

bobtej
O mnie bobtej

polski i australijski patriota (ale nie nacjonalista!). Nie mnie oceniac jaki jestem. Mysle ze to wynika z moich opinii na temat polityki, ekonomii, ekologii (zeglarstwo jest moja pasja).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka