Krzysztof Boruszewski Krzysztof Boruszewski
1410
BLOG

Nie jestem Charlie - manifest rysownika

Krzysztof Boruszewski Krzysztof Boruszewski Polityka Obserwuj notkę 24

NIE JESTEM CHARLIE

Chociaż sam jestem rysownikiem satyrycznym, postrzegającym wolność jako wartość najwyższą. A wolność słowa wyznającym zgodnie z myślą Woltera: „ Nie zgadzam się z tym co mówisz, ale oddam życie byś miał prawo to mówić”.

NIE JESTEM CHARLIE

Ponieważ nie podoba mi się poziom żenująco wulgarnej satyry francuskiego tygodnika „Charlie Hebdo”, mającego na celu jedynie wywołanie zgorszenia, oburzenia a wręcz złości, głównie wśród ludzi wierzących wielu religii. Satyry będącej atakiem na wartości leżące u podstaw naszej zachodniej cywilizacji, przyczyniającej się do czegoś, co w obecnym stanie możemy nazwać upadkiem cywilizacji, gnijącą cywilizacją, bądź jak kto woli antycywilizacją.

NIE JESTEM CHARLIE

Chociaż stanowczo potępiam, a wręcz wywołują u mnie złość morderstwa dokonywane przez panoszące się po Europie hordy imigrantów – radykalnych islamistów, stopniowo ale konsekwentnie realizujących plan islamizacji europy, przy biernej a wręcz przychylnej im postawie europejskich elit polityczno-społecznych, nawołujących do fałszywej tolerancji sankcjonowanej przez realizowaną prawem, lewacką poprawnością polityczną.

NIE JESTEM CHARLIE

Ponieważ żyję w katolickiej, „zacofanej”, „homofobicznej”, „nietolerancyjnej” i niezachęcającej muzułmańskich imigrantów nadmuchanym socjałem Polsce... i będę robił wszystko aby taki stan rzeczy utrzymać. Będę także, również poprzez mój rysunek, sprzeciwiać się wszystkiemu co atakuje wartości bliskiej mi cywilizacji zachodniej, bo tylko dzięki tym wartościom czuje się bezpiecznie.

Dlatego też NIE JESTEM CHARLIE

Zapraszam w moje autorskie strony: WWW.BORUSZEWSKI.COM

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka