bożena bożena
199
BLOG

Ignac

bożena bożena Kultura Obserwuj notkę 0

Tak naprawdę nie lubię kabaretów, ale filmiki LIMO uważam za jedne z najlepszych skeczy, jakie widziałam. Wszystkie już oglądałam, kilka nawet publikowałam tutaj i jakoś tak się stało, że co włączę radio albo telewizor to mam wrażenie, że ciągle oglądam skecze tego kabaretu. Wszędzie LIMO. Zastanawiam się czy to ja zwariowałam, czy może wszystkim się poprzewracało w głowach i zamiast normalności mamy skecze i kabarety....

Po obejrzeniu gali rozdania nagród NIKE nie potrafię sobie odmówić komentarza. Ale okazuje się, ze się spóźniłam, komentarz, w nieco przewrotnej formie już był się dawno ukazał. To kulisty programu "Stanie z gwiazdami" i kabaret Limo. Zapraszam.

  

bożena
O mnie bożena

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura