bussile bussile
351
BLOG

Dwa dobre teksty w piwnicy

bussile bussile Polityka Obserwuj notkę 12

Już czytałam o ukrywaniu wpisów polecających dwa najlepsze blogi na salonie24. No to ja polecam, ale czyje to blogi - dla niezorientowanych - proszę sobie wykombinować z tytułów moich poprzednich wpisów.

Przy okazji polecam blog

http://niewolnik.salon24.pl/680919,nr-0395-sad-nad-blogerami

Polecam nie wprost, bo mogą mi zniknąć ten wpis. A możliwe, że i tak mi znikną. Za niewłaściwie ulokowane sympatie.

Kiedy zapytałam za co zniknięto coryllusa, dostałam taką odpowiedź od administracji:

"Ze względu naruszenie Regulaminu VI p. 1 dzisiejszy wpis został usunięty. Natomiast ze względu na częstotliwość wpisów naruszających Regulamin VI p. 2 na konto Coryllusa został nałożony filtr."

Kto chce niech przeczyta ten regulamin i zobaczy, że przy użytych tam sformułowanich, to mogą zniknąć co chcą.

Wczoraj była świetna dyskusja u toyaha na temat prawnych aspektów tej sprawy. Kto ma oczy do czytania, niechaj czyta.

bussile
O mnie bussile

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka