Qeid Qeid
56
BLOG

Wrodzone wdzięki Moniki O.

Qeid Qeid Polityka Obserwuj notkę 2

Przypadkiem trafiłem na Monikę Olejnik i jej niewydarzony program w TVN24. Przyznam, że takich esbeckich zagrywek dawno już nie słyszałem (ostatni raz u tej samej MoniOli gdy nie dała dojść do głosy Pani Jakubiak). Jak widać, Pani od wywiadów z punktu skupu butelek, rozwija się z każdym rokiem przebiedowanym w mediach. Dziś postanowiła odpowiedziedzieć sama na każde pytanie zadane przez siebie Jackowi Kurskiemu. Po pedodziennikarskich przepytkach dziecka Giertycha myśłałem, że nic mnie już nie zaskoczy w wykonaniu tej gwiazki mediów, ale to co dziś pokazała to po prostu czyste lata 80-te i czyste dziennikarstwo w wykonaniu niedawnego prelegenta Pani Moniki - Jurasia Urbana.

Ale o co chodzi ? Czyżby niedokładnie wyleczona wściekła wiewiórka pokąsała nasz kwiatek? Myślę, że sprawa jest prosta. MOnika Olejnik gwiazdka dwóch stacji, jednej radiowej i jednej telewizyjnej, postanowiła zaskarbić sobie wdzięczność płacących jej jednak jeszcze szefów,  z wrodzonym wdziękiem (po tatusiu?) mamuta w sklepie z Bohemia Crystal, postanowiła dokopać PiSowi za prawdę o Radiu b Z-det i Szymonku Tefałenku. I jak jej wyszło ? Jak zawsze.

Oj, gdyby głupota była lżejsza od powietrza...

Qeid
O mnie Qeid

Absztyfikanci grubej Berty i katowickie węglokopy, i borysławskie naftowierty, i lodzermensche, bycze chłopy, warszawskie bubki, żygolaki z bandą wytwornych pind na kupę, rębajły, franty, zabijaki, całujcie mnie wszyscy w dupę. Socjały nudne i ponure, pedeki, neokatoliki, podskakiwacze pod kulturę, czciciele radia i fizyki, uczone małpy, ścisłowiedzy, co oglądacie świat przez lupę i wszystko wiecie: co, jak, kiedy, całujcie mnie wszyscy w dupę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka