Qeid Qeid
44
BLOG

Jak to historia niektórych w .. buty uwiera

Qeid Qeid Polityka Obserwuj notkę 1

Prorok ci ja cy co ?

Oto 01-01-2009 r. ogłosiłem "obrazoburczy" wg, niektórych tekst : ZBYDLACZYĆ HISTORIĘ POLSKI.

Nie wbijając się w szczegóły twierdziłem że mianowanie Pana Bartoszewskiego na plenipotenta rządu do spraw rocznicy II wojny światowej zaowocuje nam trującym jadem i zmianą historii na niekorzyść Polski. I co ? I stało się.

Nie wiem czy to wrodzone predyspozycje Pana B. czy też ogólna atmosfera spowodowały że Komitet ds uczczenia II wojny światowej nie zrobił NIC. Za to Rosjanie i Niemcy zrobili dużo. Niemcy podszczypując a Rosjanie twierdząc że my wywołaliśmy wojnę. Oba Państwa idą w dziele tworzenia Nowego Ładu na całość. Już powoli na świcie okazuje się że bardziej z Hitlerem walczyli Włosi niż Polacy.  Niedowiarkom polecam TVP i film który leciał ostatnio. Przypominam też ostatnią hucpę w Waszyngtonie gdy mleczno-czarny prezydent juesej zapomniał wymieć Polski w gronie krajó gdzie ratowano Żydów. Nadmieniam że zaproszono na tą fetę 5 Polaków za to Bułgarów było ze dwudziestu :)))

Brawo Panie Donald. Brawo !!!!

Qeid
O mnie Qeid

Absztyfikanci grubej Berty i katowickie węglokopy, i borysławskie naftowierty, i lodzermensche, bycze chłopy, warszawskie bubki, żygolaki z bandą wytwornych pind na kupę, rębajły, franty, zabijaki, całujcie mnie wszyscy w dupę. Socjały nudne i ponure, pedeki, neokatoliki, podskakiwacze pod kulturę, czciciele radia i fizyki, uczone małpy, ścisłowiedzy, co oglądacie świat przez lupę i wszystko wiecie: co, jak, kiedy, całujcie mnie wszyscy w dupę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka