Qeid Qeid
33
BLOG

Prezes Federacji Rodzin Katyńskich

Qeid Qeid Polityka Obserwuj notkę 6

Andrzej Sariusz-Skąpski jest prezesem Federacji Rodzin Katyńskich

Dziś i wczoraj kolejena odsłona hucpy PO i osobiście Niesiołowskiego Stefana. W całą akcję włączył się Prezes Federacji Rodzin Katyńskich. To oczywiście powinno zamknąć sprawę. Ale nie zamyka bo okazuje się że Pan Prezes tak ochoczo występujący w TVN i ganiący polityków wiadomej opcji której wymieniać nie chce ale nie lubi tych braci, sam nie jest osobnikiem kryształowo czystym. Co tu mówić  Pan prezes to współpracownik SB !!!. Także już wiadomo skąd się wziął tenże Pan w tym właśnie momencie w TVN. WSZYSTKIE RĘCE NA POKŁAD !!!

Odsyłam do artykułu/ Link powyżej.

Wot ja to się pięknie wszystko składa do kupy . PO-SB-WSI-SLD.

Dodatkowo : Tłumaczenia Pana Prezesa 2008 r.

 

Qeid
O mnie Qeid

Absztyfikanci grubej Berty i katowickie węglokopy, i borysławskie naftowierty, i lodzermensche, bycze chłopy, warszawskie bubki, żygolaki z bandą wytwornych pind na kupę, rębajły, franty, zabijaki, całujcie mnie wszyscy w dupę. Socjały nudne i ponure, pedeki, neokatoliki, podskakiwacze pod kulturę, czciciele radia i fizyki, uczone małpy, ścisłowiedzy, co oglądacie świat przez lupę i wszystko wiecie: co, jak, kiedy, całujcie mnie wszyscy w dupę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka