Qeid Qeid
41
BLOG

Byłem tu - Donald Tusk

Qeid Qeid Polityka Obserwuj notkę 2

Na przełomie lat 80-90 w Warszawie ale i na całym świecie (podobno nawet na piramidzie Cheopsa w Egipcie ale także w Hiszpani, Anglii, Francji itd.) pojawiał się napis "Byłem tu - Józef Tkaczuk".

Tak przypomniało mi się to jak pomyślałem po co Donald Tusk chce zostać Prezydentem RP (a ściślej Prezydentem Leminglandu). Pan Premier ma w głowie ułożony plan prosty acz niezmienny : Zostanę Preziem to będę palił j..cygara, pił 24 letnią łyski i jeździł po świecie. Jeździł i wszędzie będzie pisał BYŁEM TU DONALD TUSK. Bo wielkie serce Premiera potrzebuje uzewnętrznienia jak naten przykład w Fakcie czy innym TVNie. To będzie to co Donald Tusk będzie uwielbiał najbardziej. BYŁEM TU ......

No ale zanim to się zdarzy wiele wody upłynie i wiele pieniędzy trzeba będzie wydać na kiełbasę wyborczą. Nie wiadomo czy te odłożone miliardy rządowe z deficytu wystarczą na całą kampanie. No więc PO przyspiesza.

Właśnie wybrano nowego szefa PKO BP Pana Zbigniewa Jagiełłę. Pewnie przypadkiem jest to człowiek PEKAO SA czyli osobiście człowiek dawnego pryncypała i przyjaciela Pana Premiera, Pana Bieleckiego. Pewnie przypadkiem nowy szef pochodzi z Wrocławia gdzie działał w Solidarności może razem z wicepremierem  rządu. Pewnie przypadkiem także kojarzony jest ze środowiskiem gdańskim.

Ale to tylko takie przypadki. Podstawowe pytanie to JAK osoba bez wiedzy bankowej i  takowego wykształcenia może zostać PREZESEM NAJWIĘKSZEGO BANKU W POLSCE ?

To już pozostaje pytaniem do Premiera. Ale w tym kraju wszystko może się zdarzyć. A Premier ćwiczy : BYŁEM TU .... .

Qeid
O mnie Qeid

Absztyfikanci grubej Berty i katowickie węglokopy, i borysławskie naftowierty, i lodzermensche, bycze chłopy, warszawskie bubki, żygolaki z bandą wytwornych pind na kupę, rębajły, franty, zabijaki, całujcie mnie wszyscy w dupę. Socjały nudne i ponure, pedeki, neokatoliki, podskakiwacze pod kulturę, czciciele radia i fizyki, uczone małpy, ścisłowiedzy, co oglądacie świat przez lupę i wszystko wiecie: co, jak, kiedy, całujcie mnie wszyscy w dupę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka