cameel cameel
989
BLOG

Nastrój Beatyfikacji [link do transmisji na żywo]

cameel cameel Polityka Obserwuj notkę 18

Od trzech tygodni nie oglądam telewizji.

Ta deklaracja może się nie wydawać niczym wielkim, jednak dla kogoś kto przez wiele lat codziennie oglądał wszystkie wydania wieczornych programów informacyjnych, a w międzyczasie całodobowe kanały typu TVN24, jest to duża zmiana, wręcz rewolucyjna.

Przestałem oglądać telewizję, ponieważ nie można tam znaleźć nic poza kłamstwami i manipulacją. Ostatni rok udowodnił to dobitnie, a na własnej skórze przekonałem się o tym będąc świadkiem wydarzeń 18 kwietnia 2010 i 10 kwietnia 2011, a następnie obserwując zakłamane medialne relacje tego co widziałem i uwieczniłem.

Dzisiaj, w związku z beatyfikacją Jana Pawła II postanowiłem złamać swoje postanowienie i włączyć na chwilę Ministerstwo Prawdy, aby zobaczyć transmisję z Rzymu, a wcześniej wprowadzić się w nastrój godny chwili.

Włączyłem radio, dyskusja o Janie Pawle II, przysłuchuję się i słyszę znajomy głos. To redaktor Passent, komunistyczny dziennikarz, opowiada o swoich wspomnieniach związanych z Papieżem. Wyrywam kabel z gniazdka.

Za jakiś czas, po śniadaniu, włączam telewizor i wita mnie uśmiechnięta gęba największego żyjącego polskiego katolika Donalda Tuska, on także musi się przylansować w związku z beatyfikacją. Wyłączam telewizor...

Siadam przed komputerem i wylewam swoje żale na blogu, być może ktoś zrozumie...

Przy okazji znajduję odnośnik do internetowej transmisji na żywo: klik

cameel
O mnie cameel

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka