carcajou carcajou
1063
BLOG

Co się musi stać, bym przestał głosować na PiS

carcajou carcajou PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 63
Dobrze wiem, czego nie przebaczę PiS-owi, z drugiej strony nigdy się nie doczekałem podobnego wyznania.


Czego nie przebaczę:

- pozbycia się SP z koalicji,
- zgody na federalizację,
- zgody na masową migrację czarnych i mahometan,
- wyraźnych ustępstw w sferze światopoglądowej, jak np. adopcja dzieci przez homoseksualistów,
- koalicji z PO czy Lewicą,
- sprzedania lasów, wody, itp.
- przyjęcia za swoją narracji Światowego Kongresu Żydów,

- ....


Ww. komentarz ostatnio zamieściłem w S24. W odpowiedzi dostałem następującą odpowiedź Waldenara Korczyńskiego:

Ja nie oczekuje od nikogo takich wyznań. Nie kwestionuje też autentycznie dobrych pomysłów PiS-u.. Moja niechęć do PiS ma charakter w jakimś sensie "etyczny" (to chyba nie jest dobre słowo, ale nie chce mi się teraz szukać lepszego); ja nie lubię używanego przez PiS języka i budowania popularności na charyzmie przywódcy i naiwności wyborców.  To budzi we mnie najgorsze skojarzenia. Nie wiem czy ja dobrze to zdanie zrozumiałem. Jeśli jest to podkreślenie swojej uczciwej postawy (część przed przecinkiem) oraz sugestia bym ja - jako domyślnie zaliczony do "ideowych" (chyba złe słowo, proszę poprawić jeśli ma Pan jakieś lepsze na języku) zwolenników KO - wyjawił moje pod adresem KO zastrzeżenia (część po przecinku), to jest to trochę chybione. Ja nie jestem zwolennikiem żadnego liczących się dziś ugrupowań, a "ideowo" PiS i KO są mi równie odległe. Wydaje mi się, ze jakoś napisałem to w końcowej części notki. Byc może niedostatecznie jasno, więc pozwoliłem sobie na to powtórzenie. Co do reszty komentarza, to w wielu przypadkach mam zdanie podobne, ale dal całości poglądów nie ma to znaczenia. To trochę tak jak z grzechami; jeden grzech śmiertelny "przeważa" dowolna liczbę grzechów powszednich. A te wymienione zaliczam do powszednich; większość partii podobne czyni.

https://www.salon24.pl/u/waldkorcz/1319850,wazny-argument-wyborczy#comment-24806958


Powyższa odpowiedź, udzielona przez przeciwnika PiS, nie jest moim zdaniem uczciwa, gdyż nie mówi o tym, co partie, które popiera, musiałyby zrobić, by stracić jego głos. Ta wypowiedź, to mydlenie oczu. Dlatego też proszę o wasze opinie, PiS-owców i przeciwników PiS.

Czego nie wybaczycie PiS-owi (do zwolenników PiS) i co by musiało zrobić PO i reszta anty PiS-u (do zwolenników opozycji), byście przestali głosować na swoje formacje. Zapraszam do komentowania. Proszę o konkretne wypowiedzi, wypowiedź możecie poprzedzić informacją, którą formację popieracie, by było jasne czego swoim formacjom nie przebaczycie. Jeśli nie ma takich rzeczy, których nigdy byście nie wybaczyli poopieranym przez was partiom, to nie jesteście ich sympatykami, jesteście ich wyznawcami i nie jesteście w niczym lepsi od talibów.


carcajou
O mnie carcajou

PO głosi wszem i wobec, że dwa i dwa to pięć, i wszyscy, którzy chcą się uważać za ludzi światowych i inteligentnych, muszą w to uwierzyć. Działania partii negują bowiem nie tylko legalność demokratycznie wybranej władzy, czy podważają znaczenie instytucji państwa polskiego, lecz jakąkolwiek logikę. Za największą herezję uznają zdrowy rozsądek. Najbardziej przeraża nawet nie to, że ci ludzie mogą unieważnić cokolwiek i kogokolwiek  wg własnego zmieniającego się z dnia na dzień widzimisię, lecz że mogą mieć rację. Bo przecież skąd naprawdę wiadomo, że dwa i dwa to cztery? Lub że ludzie dawno temu nie polowali na dinozaury? Albo że przeszłość jest niezmienna? Jeśli zarówno przeszłość, jak i świat zewnętrzny istnieją wyłącznie w naszym umyśle, a umysł można kontrolować przez usłużne im media - co wtedy? George Orwell 2023 PiS to partia wariatów. Niegdyś oznaką szaleństwa było upieranie się, że Ziemia obraca się wokół Słońca; dziś wiara, że Polacy mają prawo sami decydować o tym, co jest w Polsce dobre, a co złe, nie zaś UE, Niemcy, Izrael czy Rosja. Tylko PiS w to konsekwentnie wierzy, mówią więc, że są wariatami, bo jakże tak można? George Orwell 2023

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka