carcinka carcinka
338
BLOG

Białe Miasteczko vs Palikocia Buda

carcinka carcinka Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Materiał udostępniony dla przypomnienia poglądów zmarłego 01.04.2015 r. Roberta Leszczyńskiego http://www.se.pl/wiadomosci/polska/nie-zyje-robert-leszczynski-przyczyna-smierci-bylo_574598.html pochodzi z 10.05.2011 r. (zaraz po zakończeniu akcji Lasu Smoleńskiego). Zapraszam do obejrzenia tego już historycznego dokumentu. Nie ma ok. 1 min. dźwięku ze względu na grany w tle utwór zespołu Bayer Full "Wszyscy Polacy to jedna rodzina" (cenzura YouTube)

Na filmie oprócz ww. zobaczymy m.in.:

Ewa Stankiewicz, Samuel Pereira, śp. Włodzimierz Kaczanow, "Budyń", Beata Sławińska (Solidarni2010)

 

PS Robert Leszczyński wydał mi się w obejściu miłym i kulturalnym człowiekiem. Hucpa, którą zarejestrowałam, wydaje się, że nie pasowała do niego (na filmie nie czuje się zbyt pewnie oko w oko z żywiołem z Krakowskiego Przedmieścia). Zmarły, jak twierdził, miał 600 koszulek lecz żadna nie była z Leninem czy Stalinem, od których się odcinał. Nie miał nawet porządnej koszulki z Che Guevarą...

Jego jawny antykatolicyzm, a potem przynależność do Ruchu Palikota tłumaczę sobie zranieniem duszy w młodości, którego musiał doznać. Jedni sobie z tym radzą, inni nie.

 

carcinka
O mnie carcinka

Jestem OK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości