Kot z Cheshire Kot z Cheshire
449
BLOG

Szanowna Administracjo Salonu

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Kultura Obserwuj notkę 35

Jako już naprawdę "stary salonowicz", który z trudem odnajduje się w obecnych ramach portalu, chciałbym zadać pytanie które zarówno mi, jak i zapewne wielu innym "starym salonowiczom", pozwoli lepiej orientować się w sytuacji i rozwiać niepotrzebne złudzenia.

Otóż, na stronie głównej znalazła się notka w której autorka nazywa Kościół Katolicki w Polsce "ladacznicą szatana". Notka jest promowana przez redakcję, a i sama autorka też najwyraźniej cieszy się jej uznaniem. Zapewne KK nie wytoczy wam procesu za zamieszczanie takich treści, choć miałby podstawy.

Moje pytanie brzmi: czy promowanie i nagłaśnianie podobnych wypowiedzi jest wyrazem obecnej polityki informacyjnej salonu? A może wyrazem poglądów redakcji? Czy też może szczególnie pojętej "wolności słowa" w której można swobodni i drastycznie obrażać jednych ale ani pisnąć słowa na innych? Chcielibyśmy wiedzieć, bo właściciel od czasu do czasu coś tam pisuje i nawet czasem o dobrych obyczajach, a niekiedy nawet ... hmmm... udaje (?) troszeczkę jak gdyby konserwatystę...

Uprzejmie proszę o jakąś odpowiedź, wszyscy byśmy chcieli wiedzieć czego mamy się trzymać

Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura