Cz-Bielecki Cz-Bielecki
3627
BLOG

Satysfakcja mimo wszystko

Cz-Bielecki Cz-Bielecki Polityka Obserwuj notkę 65

 Witam w powyborczy ranek. Trwa jeszcze liczenie głosów w Warszawie i póki co jedno mogę powiedzieć na pewno - nieważne, czy będzie druga tura, czy nie, patrzę na wczorajszy dzień z satysfakcją.

Po pierwsze dlatego, że mimo bardzo krótkiej kampanii udało mi się przekonać do mojej kandydatury co czwartego głosującego warszawiaka. 

Po drugie dlatego, że mimo iż ostatnie sondaże dawały mi wyniki bliskie kandydatowi SLD to jednak to, co już o wynikach wiemy pokazuje dobitnie, że nie ma zgody na taki sposób prowadzenia debaty publicznej, jaki prezentował Wojciech Olejniczak. I nie jest łatwo oszukać warszawiaków.

Po trzecie i może najważniejsze - jeśli wybory w Warszawie skończą się na jednej turze,  wynik, jaki osiągnęłem, daje mi prawo i obowiązek - w imieniu moich wyborców - do szczególnie uważnego patrzenia na ręce Hannie Gronkiewicz-Waltz. A jeśli będzie druga tura - obiecuję ostro powalczyć.

Wszystkim, z którymi dane mi było dyskutować na Salonie 24 - serdecznie dziekuję i obiecuje, że będę tu zaglądał i czasem pisał. Bo jesteście grupą ludzi, którym - niezależnie od politycznych sympatii - nie jest wszystko jedno. Jesteście ludźmi aktywnymi, świadomymi wyborcami i żarliwymi komentatorami naszego życia politycznego. A takich ludzi trzeba cenić i z nimi się liczyć.

Pozdrawiam serdecznie i czekam na wyniki i następne spotkania w tym ekskluzywnym salonie.

 

Czesław Bielecki

 

Cz-Bielecki
O mnie Cz-Bielecki

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka