czarnykatarzyna1977 czarnykatarzyna1977
175
BLOG

Głos niezależnej Polski

czarnykatarzyna1977 czarnykatarzyna1977 Polityka Obserwuj notkę 0

Salonowiecze24,

Niestety coraz częściej obserwuje się banowanie i utrudnianie funkcjonowania stron internetowych typu wolnapolska.pl, niepoprawni.pl, smolensk2010.pl, czy aferyprawa.pl.

Nie jest to robione po chamsku i lawinowo, chociaż dzisiaj jednocześnie miałam problemy z wyświetleniem niepoprawnych.pl i wolnejpolski.pl. Ukazują się w takich sytuacjach różne komunikaty, a to że "Błąd wczytywania strony", albo w ogóle nic się nie pokazuje. Zaznaczę tylko, że w sekundę po takiej sytuacji , czy przed taką sytuacją inne strony wyświetlają się bez problemu.

Nie jest to pierwszy raz i na pewno niestety nie ostatni.

Jeśli chodzi o media, to czuję - jak napisał ostatnio red. Sakiewicz - że jest mi "coraz duszniej w Polsce". Nie można oddychać, normalnie myśleć. Pozostało słuchanie tylko i wyłącznie płyt CD, RMF Classic lub radiowej Dwójki. Chociaż i tam ostatnio usłyszałam wykłąd nt. - bodajże u Hanny Marii Gizy - że nie powinno się burzyć raz określonej i ustalonej wizji Solidarnoiści, i nie można nic brzydkiego mówić o panach Wałęsie, Mazowieckim i tym podobnych.

Ludzie! Gdzie my żyjemy?! Tzn., że jak mam się odzywać, to tylko w superlatywach wychwalać ekipę rzązącą i jej politykę miłości? Wolno mi tylko chwalić, a nie ganić, bo od razu jestem wrogiem ojczyzny (ludowej??).

Kiedy dojdzie do powstania?, bo już dłużej tego nie zniosę.......

Cierpliwa, ale do czasu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka