gini gini
334
BLOG

PIS sie niczego nie nauczyl i nie nauczy ,czekaja az ktos cos da

gini gini Technologie Obserwuj notkę 11

Jakis tam pisowski posel Pawel Szrot , wycgwala pod niebiosa , Holownie za zozrgnizowanie "klubiku"


 Jestem ojcem dwuletniej dziewczynki. Myślę, że pan marszałek Bosak rozumie, o czym mówię. Szczególnie istotne jest, by moja córeczka też miała najlepszą opiekę w sytuacji, kiedy oboje rodziców pracują zawodowo – dodał.

Szrot zwrócił również uwagę na to, by oprócz posłów z takiej opieki mogli skorzystać pracownicy Kancelarii Sejmu i klubów parlamentarnych. – Ja sam byłem przez siedem długich lat pracownikiem klubu parlamentarnego i bardzo dobrze wiem, że ci ludzie pracują właściwie z taką samą intensywnością i tak samo długo jak posłowie – zauważył poseł PiS.

– Myślę, że oni też powinni mieć możliwość oddawania dzieci pod opiekę temu sejmowemu żłobkowi – podkreślił.


A ilez to ludzi w Polsce wychowuje dzieci i pracuje zawodowo, lata z pracy do pracy , nianka odbiera dzieci, i trzeba zarobic i zaplacic, wymyslic cos gdy dziecko jest chore , i nie mozesz isc na zwolnienie .

Ledwo zaczeli juz mysla o sobie , a przeciez mieli myslec o wyborcach, za malo kasy placimy?Wstyd panowie poslowie skoro nie umiecie zapewnic opieki wlasnym dzieciom tylko czekacie az wam ktos da , to ja dziekuje.


https://dorzeczy.pl/opinie/539103/posel-pis-szrot-o-holowni-za-jedna-rzecz-chce-go-pochwalic.html


Tak wybieramy i tak mamy, czekaja sami az im ktos da, zalatwi, iddzcie na sanki .

pisiaki reszta




gini
O mnie gini

http://www.decorand.pl/czarownica-076-0040

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie