przechodzień przechodzień
134
BLOG

zaiste...

przechodzień przechodzień Kultura Obserwuj notkę 14

...ubi est thesaurus ibi est cor meum. 



gdybym tylko potrafił
tak śmiać się
z wami serdecznie

przeciw złości
przeciw sobie 
sam

nikt nie daje tej pewności
żaden guru
budda jezus ani ten z mekki

w oczach tego dziecka
widzę swój strach

przebiegasz szybko po klawiszach qwerty
opuszkami palców czarownicy
masz takie znamię
w duszy

nie mam żalu do siebie 
ale żal jest w nas
jeszcze niedojrzały
rośnie

mówisz lubię szybkie skojarzenia
dopowiadam w myślach niezbyt śmiałe
bowiem śmiałość każe nam 
przekraczać siebie

kochających swoje granice pełne 
wieżyczek murów i palisad

zszywam teraz potarganą pewność
twojej podszewki
może zgrubłeś a może tylko 
niestabilność materiału

a ja stoję nieopodal i nie wezmę tego kamienia
wy rzucajcie we mnie

odwracam wasz wzrok 
ja nie patrzę

mam niebieskie oczy 
i zestarzałem się 
czekając na miły wieczór z wami

w kolejce stoją słowa
obok
miłość przyjaźń braterstwo


03.10.2012

sub rosa...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura