czester czester
25
BLOG

Zamach stanu

czester czester Polityka Obserwuj notkę 0

Niczem błyskawica obiegła moją dzielnicę wieść - może być, może jutro, może za tydzień, ale może, ba, na pewno będzie.

Będzie zamach stanu

Jurkowski, sąsiad z naprzeciwka w internecie wyczytał, czy tez w radiu usłyszał, sam nie wiem, jak to Lech Wałęsa, co to komunizm obalił na śniadanie, przestrzega.

Przybiegł do mnie on, z synem swoim, że do sklepu jadą wykupować puszki, suchary i Gorzka Żołądkową, bo jak będzie ten zamach, to pewnikiem ludzie ze sklepu wyszabrują. 

Zafrasowałem się, posmutniałem, na gazetę wyborcza wszedłem, i okazuje się, że Jurkowski prawdę gada.

Czytam ja, jak b. prezydent ostrzega, że zamach stanu jest obecnie możliwy bardziej niż się to wydaje z powodu zróżnicowanych nastrojów politycznych Polaków; jak podkreśla, że nie należy lekceważyć możliwości takich zagrożeń.

Tak więc, wyciągnąłem ze starutkiej skrzyni strzelbę, co to ojciec nią przed wojną kaczki po niebie ganiał,  naboje w kuchni za garnkami znalazłem.

I wsiadłem na dworcu do pociagu. Do Warszawy.

A potem na Żoliborz.

Demokracji bronić. 

czester
O mnie czester

Jestem nieznośny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka