darek1 darek1
32
BLOG

Zgubne skutki czytania Salonu24 i rzepy

darek1 darek1 Polityka Obserwuj notkę 3

Miałem troszkę zaległości w czytaniu powieści Pana Wildsztajna ale dzisiaj doczytałem do 6 odcinka.

Myślę sobie - dosyć.

Po wczorajszym zamieszaniu w sprawie przeszukań 11 mieszkań, teraz z powieści Pana Bronka wyłania się obraz Piątej Władzy czyli "Patriotycznych Ubeków".

Ale nie dosyć na tym - w nocy ktoś włamuje się do Olewników, żeby ich postraszyć.

Chyba już nadchodzi "Błogosławiony czas kręcenia wielkich lodów", NA SPOSÓB SIŁOWY.

Obejrzałem w itvp "Warto rozmawiać" - Karpiniuk z PO - ręce opadają; kolosalna żenada. Rośnie nam pokolenie Nowaków i Karpiniuków, młodych ludzi bez honoru i skrupułów. Drugi poseł z PO był pijany.

O 8:30 słuchałem komentarza w polskim radiu programie 1. Występował  Pan Wojciech Mazowiecki z SUPERSTACJI. Mazowiecki i Karpiniuk - mogli by sobie podać ręce. 

Znając już z Salonu 24 Pana Osieckiego, dochodzę do wniosku, że stacja ta gromadzi redaktorów jeszcze bardziej "urobionych politycznie" niż Gazeta Wyborcza.

Wydaje się że wyrośli na specjalnej "hodowli"i są podstawą przyszłych mediów "Zjednoczonej Europy".

darek1
O mnie darek1

Jestem niepoprawnym 60-latkiem. Lubię politykę, ale bez przesady. Do 2005 r. pod władzą "imperium umysłu" III RP. Przekonania centroprawicowe. Mieszkam w Gdańsku od ponad 30 lat. Z przynależności kościelnej baptysta, uczeń Jezusa - Mesjasza. Lubię Polskę. Proszę się do mnie zwracać Darek. A Duch i oblubienica mówią: Przyjdź! A kto słyszy, niech powie: Przyjdź! A kto pragnie, niech przyjdzie, a kto chce, niech darmo weźmie wodę życia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka