koala 123 koala 123
243
BLOG

Piechociński na grzyby??? Jestem za !!!

koala 123 koala 123 Polityka Obserwuj notkę 0

Krajowe Forum Bezrobotnych

Stowarzyszenie Społeczne

 

 

 

 

 

 

Katowice 12.07. 2015 r.

 

 

 

Naczelny Komitet Wykonawczy PSL

 

Do wiadomości redakcji.

 

 

Szanowni Państwo !

 

Z prawdziwym zdziwieniem i niesmakiem przyjąłem deklarację szefa waszej partii Pana Janusza Piechocińskiego o tym, że w dniu referendum 06.09.2015 on osobiście uda się na grzyby zamiast do lokalu referendalnego i namawia do tego wszystkich.

Jest czymś obrzydliwym, by lider partii mającej swych przedstawicieli w Sejmie R.P i na wszystkich innych szczeblach władzy wyłanianych w sposób demokratyczny namawiał do bojkotu procedury, która jest najważniejszym aktem uczestnictwa Narodu w sprawowaniu władzy.

Takie podejście do sprawy sprawia, że w naszym kraju zabija się aktywność obywatelska i niszczy kapitał społeczny, który nie jest jeszcze zbudowany. Politycy, socjologowie, politolodzy, dziennikarze i społecznicy martwią się niskim poziomem frekwencji we wszelkiego rodzaju wyborach, referendach różnego szczebla, a tu wódz partyjny mówi o bojkotowaniu społecznej aktywności.

Już nie dziwi mnie fakt dramatycznie niskiego wyniku waszego kandydata w wyborach prezydenckich, ale najdziwniejsze jest to, że praktycznie chwilkę po wyborach ja już nie pamiętam nazwiska owego kandydata?!!

Zastanówcie się Państwo czy człowiek, który namawia ludzi do rezygnacji z angażowania się obywateli w życie społeczne jest godzien przewodzić partii mieniącej się być demokratyczną?

Moje przesłanie dla Państwa – Janusz Piechociński na grzyby ? I niech tym się zajmie !!!

 

 

Z poważaniem

Waldemar Janeda

prezes KFB

koala 123
O mnie koala 123

Facet o poglądach konserwatywnych w sferze światopoglądowej, skłaniający się ku narodowemu solidaryzmowi i o nastawieniu prospołecznym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka