Docent Stopczyk Docent Stopczyk
362
BLOG

podstawowo na Białorusi nie wierzą w samobójstwo Leppera

Docent Stopczyk Docent Stopczyk Polityka Obserwuj notkę 20

w niedzielny poranek, a raczej południe, kupowałem papierosy i alki w budce w Grodnie. panie ekspedientka, starsza kobiecina, kiedy zauważyła, że jestem Polakiem od razu stwierdziła:

- a słyszała ja, że pana Leppara wam zabili. Putin zabił.

- nie, no się powiesił - mówię.

- a gdzieżby tam. KGB go zabili. mówię wam, że to Putina robota. a pan Lepper maładiec był!

wieczorem spijamy alki z kolegami Białorusami, a jeden z nich, Aleś, mówi:

- Leppera Moskale zabili. tylko dlaczego tego Luki nie powieszą psy *#!%& !

z kim byśmy o tym nie gadali, każdy, ale to każdy, wyklucza samobójstwo. każdy jest przekonany o tym, ze to Moskale, KGB, Putin.

i w tym kontekście dziwi mnie i rozczarowuje brak jakichkolwiek analiz o ewidentnym rosyjskim śladzie. tu na s24 to nie do pomyślenia!

albo coś przeoczyłem

Jestem dumnym przyjacielem “Myśl o zdjęciu zawsze przed jego zrobieniem i po. Nigdy w trakcie. Sekretem jest czas. Nie musisz działać szybko. Fotografowany model musi zapomnieć o tobie, a gdy już to się stanie musisz działać bardzo szybko.” Henri Cartier-Bresson

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka