edd edd
173
BLOG

Ciężkie życie w opozycji

edd edd Polityka Obserwuj notkę 4

Dwa cytaty z dzisiejszego W sieci. Artykuł o panu ministrze R. Sikorskim. Pierwsza wypowiedź posła Giżyńskiego:

Poszedłem kiedyś do niego, aby poprosić o drobną przysługę, chciałem odbyć bezpłatny staż. Okazało się, że my starzy kumple z Ruchu Odbudowy Polski nie jesteśmy już kumplami, jesteśmy na Pan. Pan Radosław kazał mi wypełnić aplikację i zanieść podanie na biuro podawcze. Wkurzyłem się ale zaniosłem, odpowiedzi nie dostałem do dziś – opowiada Zbigniew Girzyński (PiS). 

No proszę, nie dość, że chciał pan poseł porobić "za darmo" to mu nie dali. A to złośliwcy...
Panie Pośle a co mają powiedzieć normalni ludzie, którzy muszą zarabiać cośkolwiek, żeby przynajmniej przeżyć?

Minister lubi luksus, choć sam jest skąpy. - Zaprosił mnie na obiad do hiszpańskiej knajpy - opowiada Witold Waszczykowski, wiceminister spraw zagranicznych w rządzie PiS, a potem w rządzie PO. Atmosfera jest miła, ale lunch dobiega końca. - Wtedy Radek zapytał, czy mam jeszcze kartę służbową z ministerstwa. Powiedziałem, że tak. "To zapłać" - powiedział mi, a właściwie polecił Sikorski - wspomina Waszczykowski.

NIe rozumiem gdzie tu skąpstwo. Przecież i tak za ten obiadek zapłaciliśmy my, to znaczy ci spośród nas, którzy płacą jakiekolwiek podatki. Czyli pan W. już nie pracował, ale kartę jeszcze posiadał? A jakież to tematy poruszali panowie ze zwalczających się opcji?

 

 
edd
O mnie edd

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka