El Catorce El Catorce
72
BLOG

Przesłanie

El Catorce El Catorce Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Polski język niesie ze sobą przesłanie
poza znaczeniem semantycznym słowa mają barwę
pejoratywność niektórych zwrotów
daje do myślenia na temat poglądów naszych przodków
a więc i naszej uświęconej krwią tradycji

Prawy człowiek jest tym dobrym
szanowanym przez społeczeństwo uczciwym dobro czyniącym
tym który ze względu na mądrość pokoleń
potrafi mówić tak-tak i nie-nie

Naprawdę cieżko mi wyjść ze zdumienia
gdy słyszę że Polak jest lewy
czyż mało nam było krzywd ucisków i łez
z ich powodu płynących?

Oni ciągle są wśród nas
tym razem jednak nie będą działać bezpośrednio
tylko mamić dzieci nasze aby kiedyś były po ich stronie
uczmy więc dzieci historii i języka bo

Polski język niesie ze sobą przesłanie 

29.11.2011

 

El Catorce
O mnie El Catorce

"Jeżeli ktoś tam kiedyś odkryje te piosenki i dorobi do nich jakąś korbę do wyciskania szmalcu, to jeszcze lepiej." - Stanisław Staszewski "Zamieszałem w każdym razie, zgasiłem światło w knajpie i teraz niech się biją po mordzie, ja sobie idę na spacer" - Zbigniew Herbert

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości