Syn z ukochaną
Syn z ukochaną
Eternity Eternity
3169
BLOG

Dlaczego zwolennicy pisu się ukrywają?

Eternity Eternity PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 158

Święta, rodzina, Dzień Matki – Ojca Portale m.in. FB pełne wspomnień, rodziny, tradycji.

Wymieniamy nasze doświadczenia wspominamy najbliższych. W salonie24 te ważne dni przechodzą niezauważalne. Dlaczego? Piszący tu ludzie nie mają rodzin, ludzi których kochają? Nie mogąc znaleść odpowiedzi…

image

Zapytałem moja łódzką znajomą:

Katedra Socjologii Kultury (KSK)

kierownik: dr hab. Kaja Kaźmierska, prof. UŁ

Odpowiedź jest stosunkowo prosta. Pochodząc z niszy społecznych wstydzą się swoich rodziców. Tu pisząc pod pseudonimem ukrywają swoja tożsamość. Przedstawiają się, jako potomków AK, w rzeczywistości pochodzili ze wsi gdzie w najlepszym wypadku, chcieli przetrwać okupacje, często współpracując z okupantem. Gdzie im tam do polskich bohaterów, rodzin od wieków, patriotycznych?

image

image

Zakompleksione małe dranie grające role bohaterów walki z najeżdżą, a potem komunizem. A przecież właśnie dzięki temu systemowi wydostali sie z największej, mało wyobrażalnej bidy czasów II Rzeczypospolitej.

Jak traktować wyborców pisu, którzy – i to nie jeden raz – poparli partię jawnie naruszającą zasady konstytucji, praworządności i liberalnej demokracji? Trwa gorący spór o elektorat PiS; o to, czy można go krytykować i czy jest możliwe jakieś sensowne pojednanie.

Czytając w salonie24 zastrzaszajace komentarze zwolenników pisu, - bardzo wątpię.

Zapraszam:

image


Julian Tuwim i moja babcia…

https://www.salon24.pl/u/eternity/1311825,julian-tuwim-i-moja-babcia

 Czy tradycje Bożego Narodzenia są nadal aktualne?

https://www.salon24.pl/u/eternity/1191309,czy-tradycje-bozego-narodzenia-sa-nadal-aktualne-moja-rodzina

image

Mój tato i jego rodzina. Wszyscy od pokoleń z Lodzi.  Tato na górze z lewej strony.

https://www.facebook.com/igor.adams.1/posts/pfbid0NTdvcWB49MpD9p6i49iKkdFG1DAFcMKaWon9ipHYwYgtERLyKXr1tWmdiw4VPYpKl?notif_id=1655665249410076¬if_t=feedback_reaction_generic&ref=notif

image

Mama siedzi z babcia na dole obok piesków.

Dzień Matki, moja kochana /1919-2002/

https://www.salon24.pl/u/eternity/1229639,dzien-matki-moja-kochana-1919-2002


Wszystkie zdjęcia: Eternity

Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka