ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
637
BLOG

Dietmar Brehmer za Tomczykiewiczem na konferencji prasowej?

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Polityka Obserwuj notkę 2
Wierzyć się nie chce, ale na dzisiejszej konferencji prasowej PO, za posłem Tomczykiewiczem, stał ktoś łudząco podobny do Dietmara Brehmera.
 
Kogoś, kto: Mówi o sobie z dumą: lider górnośląskich Niemców”  (to podaję za Gazetą Wyborczą)
 
Dokładniej – ktoś łudząco podobny do Dietmara Brehmera, stał w drugim rzędzie, tuż obok Posła Mirosława Sekuły.
 
W sumie, nic w tym złego, każdy może sobie dobierać znajomych do zdjęcia czy do nagrania filmowego.
 
Nawet do takiego, na którym politycy PO ze Śląska, składają doniesienie do prokuratury na lidera polskiej , niekonstruktywnej opozycji,  za sprzeciwienie się (zgodnie z jakże niesłusznym wyrokiem Sądu Najwyższego) uznaniu narodowości śląskiej.
 
To znaczy uzasadnienie doniesienia jest w stylu Posła Tomczykiewicza, czyli niezbyt zrozumiałe, ale ja je rozumiem w taki właśnie sposób, jak powyżej.
 
Mam jednak nadzieję, że ten Pan w drugim rzędzie obok Mirosława Sekuły stojący, to jednak nie był Dietmar Brehmer, bo to by już oznaczało, że gra o Śląsk idzie naprawdę na ostro.
 
Z europejskim pozdrowieniem,
 
Ewaryst Fedorowicz     
 
 

 

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka