ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
410
BLOG

Pakt dla celebrytów, czyli zrzutka.

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Polityka Obserwuj notkę 11
Dzieje się (tak ogólnie) nie najlepiej:
 
niejaki Forbes, łże jak pies, że mój równolatek i kolega z NZS, czyli Premier, szykuje nam po wyborach podatkową rzeź – o, tu ten Forbes łże:
 
 
A teraz, niejaki Dziennik, donosi – o, tutaj donosi:
 
 
że Premier wyzywa postkomunistę do zawodów w konkurencji pod wszystko mówiącym tytułem
 
 „ Kto szybciej ucieka?”.
 
Rany boskie – to aż tak źle ?!
 
Ja nic z tego nie rozumiem, bo właśnie dziś wszystkie media poinformowały o czymś, co świadczy, że jest dobrze, a nawet bardzo dobrze, bo ten sam Premier, podsypał celebrytom  jakieś 12 miliardów, na tzw. „wysoką kulturę”.
 
Co to jest wspomniana  wysoka kultura,  to można się przekonać oglądając  wytwór  (nie mylić z utworem) , Pani Holland, pod tytułem  Janosik.
 
To ja poproszę, żeby, jeśli już Premier musi komuś podsypać, to niech podsypie jakimś specjalistom od  niskiej kultury ?
 
Fakt, że wtedy zabraknie przed kamerami tych znanych jeszcze od czasów towarzyszy Gomułki i Gierka twarzy, ale za to pewnością wyjdzie taniej, niż te 12 miliardów ?
 
No i tego cherlawego Janosika nie trzeba będzie oglądać. Ani grubego Bolka.

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka