beautyfool beautyfool
80
BLOG

Marciniak Re:

beautyfool beautyfool Sport Obserwuj notkę 1

Konfidenci i donosiciele zawsze są problemem każdej społeczności. I wielu ludziom zrobili krzywdę.

Podobnie jest w sprawie sędziego Marciniaka. Na opinię dobrego arbitra zasłużył sobie nienagannym sędziowaniem, fair play. Dlatego powinien na donos - zarzut odpowiedzieć najprościej.

Na boisku jestem zawsze neutralnym i obiektywnym, w pełni profesjonalnym i przestrzegającym etykę sędzią.

W życiu prywatnym jestem wolnym człowiekiem żyjącym w wolnym kraju i spotykam się z kim chcę. Nie zrobiłem nic niestosownego biorąc udział w politycznym spotkaniu. Nie dotyczyło ono piłki i nie ma i nie będzie miało wpływu na jakość mojego sędziowania.

Tłumoki ze Stowarzyszenia „Nigdy więcej”:

Podważanie i próba niszczenia uznanych światowych polskich autorytetów powinny być surowo karalne.

Z ostatniej chwili: Decyzją UEFA polski sędzia Szymon Marciniak ostatecznie poprowadzi finał Ligi Mistrzów.

Mądrość zatriumfowała.

beautyfool
O mnie beautyfool

z sympatiami dla prawicy, analityczny umysł, sprawiedliwy i trzeźwy w sądach i osądach, z humorem. Niezależny, nie ma dla mnie tematu - nie do ruszenia. mail: dilimp@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport