beautyfool beautyfool
240
BLOG

Chmury prezydentury

beautyfool beautyfool Polityka Obserwuj notkę 14

Cały czas pisałem u siebie że Obywatel nie może źle się wyrażać o Prezydencie Polski. Wybrany większością, jest Prezydentem wszystkich Polaków. Dziś sam Prezydent zakwestionował tę zasadę, wyboru przez większość. Powiedział mianowicie że Tusk nie będzie jego premierem. Doczekał się natychmiastowej riposty, w formie reprymendy dla małego chłopca. Tusk potwierdził.

Przykro mi to napisać, ale tu wystąpiła ogromna różnica klas. Czyżby Pan Prezydent na własne życzenie (podobnie jak PiS), chciałby niechlubnie odejść?

Dlatego jeszcze raz przypominam mój postulat o wyrównanie kadencji. Prezydenta i Sejmu. Na wszelki wypadek. Jeśli Prezydent nie umie być Prezydentem wszystkich Polaków.


beautyfool
O mnie beautyfool

z sympatiami dla prawicy, analityczny umysł, sprawiedliwy i trzeźwy w sądach i osądach, z humorem. Niezależny, nie ma dla mnie tematu - nie do ruszenia. mail: dilimp@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka