Biskupi po "wytrockowaniu" w 2030.
Biskupi po "wytrockowaniu" w 2030.
Frondelek Frondelek
407
BLOG

Archiwa Watykanu a.d. 2030

Frondelek Frondelek Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 34

 Niewinny póki co abp Wesołowski zniknął, czy też został "wyjeżowany" z oficjalnego watykańskiego zdjęcia i zastąpiony inną postacią. Pierwszym usuniętym w ten sposób był Mikołaj Jeżow, podobny los spotkał kilka lat później Lwa Trockiego. Ogólnie wszelkie śmiało przyznające się do swoich błędów instytucje w ten właśnie sposób dbają o to, aby zapamiętana została właściwa, a nie wykoślawiona i zakłamana wersja historii.

Od razu przypomina mi się żulek z wioski prowadzący po pijaku auto i powodujący stłuczkę, po czym uciekający do domu. Policja wpada na chatę a gość - Panie władzo, ja? Ja tamtędy nawet nie jechałem, mnie tam nie było.

Jak widać na przestrzeni ostatnich lat rozmaite reżimy potrafią nie tylko rządzić i dzielić, ale znają się na Photoshopie. U jednych przybywa rakiet, czy poduszkowców, modele samolotów śmigają nad górami - a u drugich ubywa kolegów, czy niewygodnych wujków.

Słyszałem też, że archiwa watykańskie z okresu II wojny św. mają być jawne, ale za jakiś czas. Ciekawe, czy na zdjęciach będzie dużo pustych krzeseł?

Zamieszczam też moją predykcję wyglądu tego zdjęcia w archiwach watykańskich na rok 2030.

Zobacz galerię zdjęć:

Fot. telegraph.co.uk
Fot. telegraph.co.uk
Frondelek
O mnie Frondelek

Z elitami jest tak: jeżeli status quo jakiejś grupy polega na krzyku, to samcem alfa jest ten, kto drze mordę najgłośniej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo