geoal geoal
1383
BLOG

Stenogramy Artymowicza

geoal geoal Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 49

Namnożyło się tych stenogramów nam ostatnio za sprawą pracowitego zespołu biegłych pułkownika Milkiewicza, że już nikt nad tym panuje, nawet Prokurator Generalny Seremet. Czas zrobić z tym porządek, sprawę w swe ręce postanowił wziąć prof. Artymowicz, dodam Paweł Artymowicz, aby nikt nie pomylił z Andrzejem Artymowicz, jednym z biegłych tegoż zespołu, wystawiającym WPO w Warszawie faktury za swe zdolności. Czas zrobić porządek, nie może tak dalej być i Szanowny Pan Profesor postawił ultimatum

WPO i Seremet cos namotali, mam nadzieje ze odkreca sami, bo teraz juz nikt nie wie kto i co robil i ile bylo stenogramow. Jesli nie zdaza przednastepnym programem Lisa Na Zywo, bede musal zrobic to sam.
thank you from the mountain (dziekuje z gory) :-)
YKW
YOU-KNOW-WHO02:42

Stenogramy Artymowicza
Tajemniczy Misio również odwiedził Toronto?. Będzie miała prokuratura problem z tym śledztwem w sprawie wycieków materiałów ze śledztwa, kto dał Misiowi cynk i kopie stenogramów. Zamiast brać diety za delegację na lot do Kanady warto może zacząć od umówienia się na kawę w jakimś lokalu, byle nie u sowy i przyjaciół, przed poniedziałkowym występem w TV posiadacza zastrzeżonej wiedzy.

W związku z ostatnimi rewelacyjnymi odczytami plików dźwiękowych, po wielu miesiącach opierania się, wręcz wzdrygania, uległem namowom soundamatora i podjąłem desperacką decyzję. Wszyscy odczytują, odczytam i ja. Ponieważ diabełek rozsądku trzymał za gardło nie rzuciłem się na początek w wielką wodę CVR wywodzącą się od Petit Jean Flanelle, wybrałem bezpieczną kałużę. Pod ręką znalazł się jakiś materiał pobrany z internetu, więc postanowiłem spróbować. Oceńcie sami efekty, dołaczam plik źródłowy mp3, a może w przyszłości, gdy pojawią się kontrowersje związane z darciem metalu o drzewa tudzież aluminium o krzaki, zwycięzców wyłaniać będzie zapis poklatkowy. Kto wie?.

[muzyka, kojąca ]
[muzyka w tle przygaszona- radio?]

no jedziemy,
jedziemy do tutki 102
zrobić badania,
bardzo jestem ciekaw,
bardzo jestem ciekaw co się da zrobić,
czego się nie da zrobić,
jaka będzie atmosfera,
tej samej tutki
też.
Chcę zrobić zdjęcia, trochę filmu,
no i oczywiście zrobić to co (?IR?)
wszystkie nagrania
???
Dzień dobry
???
Artymowicz, ??? Sawic??
Hmmmm

[dzwięk uderzeń o metal]
Jeest
[muzyka po rosyjsku]
[w tle szorujące opony]

Poruszasz[zapytanie, zachęta na niedosłyszane "dochodź wolniej"?]
[szum opon]
[szum]

Pokaż się[uśmiech, kim jest ta piękna?]
Naprawdę to jest tak piękne, że
że się płakać chce

[muzyka spokojna]

W tak krótkim tekście dobrej jakości nie rozpoznałem wielu wypowiedzi, nie wspominając o dźwiękach tła. Ktoś z salonowiczów zaoferuje swą pomoc?

http://sendfile.pl/pokaz/310575---xfS0.html

Do duszy z tymi odczytami, dam sobie spokój, lepiej posłuchać muzyczki znalezionej na taśmie

geoal
O mnie geoal

"Idź wyprostowany wśród tych, co na kolanach"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka