Tymiński?
Tymiński?
geoal geoal
570
BLOG

Macierewicz na debacie

geoal geoal Polityka Obserwuj notkę 16

W trakcie dzisiejszej debaty wielokrotnie PBK podejmował próby wrzucenia do dyskusji nazwisk Kaczyński oraz Macierewicz, co zwłaszcza w przypadku tego ostatniego miało przypomnieć wyborcom straszne oczy szalonego Antka. A.Duda przypomniał książkę B.Komorowskiego „Zwykły polski los”, w której autor opowiada o podjętej próbie zabicia niewinnego milicjanta, zaś to Antoni Macierewicz skutecznie odwiódł Bronisława Komorowskiego od dokonania tego mordu. Widzowie mogli usłyszeć znamienne słowa: "w młodości byłem radykałem, wyspowiadałem się z tego zamiaru".


I następnie dość agresywnie i radykalnie odnosił się do kontrkandydata, tak jak Andrzej "strzał w kolano" Hadacz
Macierewicz na debacie Przekaz jest jeden: on zagłosuje na Bronka, a ty?. Swego czasu Macierewicz uratował Bronka, teraz ty uratuj Polskę- 10% tantiem na moje konto za hasło.

W pamięci pozostała mi scena, gdy prezydent jak usłużny sufler w rozkroku podsuwa dokumenty A.Dudzie, który do końca go przetrzymał czekając na to podanie. Kto więc jest prezydentem a kto czeladnikiem?.

In vitro- padło stwierdzenie, że rządowy projekt także zawiera "kary więzienia" 
druk rządowy od strony 52  "Rozdział 12 Przepisy karne i administracyjne kary pieniężne"

Zobacz galerię zdjęć:

Nie, nie, nie- rozpaczliwe Gawryluk.
Nie, nie, nie- rozpaczliwe Gawryluk. Jak pomyślał tak zrobił Usłużnie proszę o rozpatrzenie podania Podanie przyjęte, jeszcze tylko bezpiecznie wrócić
geoal
O mnie geoal

"Idź wyprostowany wśród tych, co na kolanach"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka