Marion Marion
14
BLOG

CAŁA PRAWDA O RZĄDZIE MIŁOŚCI

Marion Marion Polityka Obserwuj notkę 5

Intrygowała mnie ta nadzwyczajna sympatia jaką  Putin obfarza Tuska. Jako osoba podejrzliwa z natury [ węsząca wszędzie spiski ;-) ] nie wierzyłam w szczerość i bezinteresowność tych uczuć . Myślałam ,że Donaldu zrezygnuje z tarczy  , zwłaszcza po wypowiedziach Radka Sikorskiego obniżających rangę tych instalacji.

 

aż tu nagle jak grom z jasnego nieba , net obiegła informacja :

Tusk do Putina: gazociąg może biec przez Polskę

Donald Tusk podczas spotkania na Kremlu 8 lutego, zaproponuje Władimirowi Putinowi budowę gazociągu przez republiki bałtyckie i Polskę o połowę tańszego niż pod Bałtykiem.

 życiowe doświadczenie mówiło mi ,że nie ma nic za darmo

czekałam tylko na to ile sobie policzą za tą politykę miłości .Nie sądziłam jednak ,że nastąpi to tak szybko

***************************************************************

czy tak ma wyglądać uniezależnienie nas od Rosji ?

 

 

Marion
O mnie Marion

Zoologiczna antykomunistka , szalona zwolenniczka lustracji mailto:gertruda@op.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka