GospodarzDomu GospodarzDomu
232
BLOG

Terminal c.d.n ?

GospodarzDomu GospodarzDomu Energetyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

3 lipca ma nastąpić podpisanie porozumienia dot. Warunków zakończenia budowy terminala LNG w Świnoujściu i zamówienia pierwszego statku z gazem LNG. Przyznam szczerze, że trochę wypadłem z informacji o terminalu LNG. Może trochę głupio się przyznać, ale myślałem, że ta inwestycja jest JUŻ zakończona… czytając jednak informacje o porozumieniu stwierdziłem, że jednak mnie to nie dziwi, a ja wykazałem się zbyt dużym optymizmem.

Minister Czerwiński już zapowiedział, że jedzie na budowę terminala, by porozmawiać o ewentualnych różnicach zdań pomiędzy inwestorem a wykonawcą. Podtrzymuje jednocześnie, że możliwe jest zakończenie budowy terminala LNG jeszcze w tym roku (to chyba ta bardziej optymistyczna wersja?).

Czy tylko ja mam poczucie kompletnej porażki w przypadku tej budowy? Od dawna o tym temacie piszę i gdy po raz kolejny zderzam się z jakąś informacją na ten temat, mam wrażenie, że się powtarzam. Mimo, że miesiące lecą, tu jakby czas się zatrzymał. Zastanawiam się też, czy może nie przegapiłem jakiejś kluczowej informacji o terminalu, a teraz jestem zaskoczony. Ciemność widzę, ciemność...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka