GPS GPS
261
BLOG

Współcześni influencerzy umierają

GPS GPS Społeczeństwo Obserwuj notkę 7
Zmarł influencer tiktokowy, którego styl można streścić tak: „Kupiłem kurwa węża, zobaczę, co powie matka. Wypierdalaj mi kurwa z tym wężem!”

  Posłanki lewicy już dowodzą, że słowo „wypierdalaj” jest normalne i grzeczne, bo tak szeroko było stosowane na demonstracjach, że stało się powszechne. Nie wolno mówić „pedał”, „Żyd” czy „Murzyn”, bo za to zamykają kanały na wszelkich mediach społecznościowych i blokują konta blogerom, ale wypierdalać już wolno. No to jak teraz umarł celebryta, którego matka używa takich słów na co dzień do syna, to już na pewno staną się one kultowe i będą powszechnie szanowane.

  Wkrótce po śmierci celebrytów prasa będzie publikować o tym informacje, dając taki tytuł: „Znany influencer znów wypierdolił do boga”. Tę notkę admin Salonu24 mi też wywali. Zgadnijcie za co? Bo użyłem w niej słowa „pedał”. Tiktok mi po sekundzie wywalił filmik i zablokował konto, gdy opublikowałem film, w którym jeżdżę na rowerze bez pedałów. Jak bym napisał, że to rower, którym można wypierdalać, to bym bił rekordy oglądalności.

Grzegorz GPS Świderski

PS. Notki powiązane:

__________________

Rada Warszawy <- poprzednia notka

następna notka -> Lewicowa empatia

__________________

Tagi: gps65, nowomowa, wulgaryzmy, celebryci, lewica, influencerzy, moda, styl, język

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo