GPS GPS
643
BLOG

Znów poniosłem sromotną porażkę!

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 4
Już kolejny raz uczestniczę w internetowych prawyborach i odnoszę znów kolejną porażkę. Głosuje na mnie jakieś 3%. A wygrywają ze mną kandydaci lepsi, mądrzejsi, mający sensowniejsze poglądy polityczne, lepiej pasujący elektoratowi.
No to już kolejny raz analizuję to, dlaczego przegrałem. Moim zdaniem wciąż przegrywam dlatego, że konkuruję z kandydatami, którzy mają lepsze hasła wyborcze i lepiej je prezentują. Poprzednio przegrałem z Paniami, które chciały zrobić COŚ [1]. Tym razem przegrałem z wielce szanownymi kandydatami, którzy chcą:
  • walczyć o wolność gospodarczą z uwzględnieniem praw pracowniczych,
  • pobudzić do działania potencjał kobiet,
  • odnaleźć największe problemy obecnego sytemu politycznego,
  • znaleźć najbardziej efektywne rozwiązanie problemów i wprowadzić je skutecznie w życie,
  • tworzyć politykę ponad podziałami,
  • dać obywatelom możliwość decydowania samych o sobie,
  • zwalczać dyskryminację rasową w krajach Unii Europejskiej,
  • walczyć o równość obywateli UE wobec prawa,
  • dbać by Polska mogła dalej się rozwijać prężnie na arenie europejskiej,
  • wprowadzić nową, młodą i aktywną myśl do polityki,
  • bronić interesów Polski w UE,
  • obniżać opłaty stosowane przez globalne korporacje,
  • mieć realny wpływ na rozwój demokracji lokalnych,
  • reprezentować ludzi z pozytywnym spojrzeniem, którzy chcą korzystać z pełni życia,
  • walczyć o prawa normalnych obywateli, o normalne i godne życie,
  • wyrównywać szanse różnych środowisk społecznych,
  • walczyć o realne podatki i zmianę przywilejów władzy.
Znów przegrałem sam ze sobą, przegrałem z poradami, które sam dzieciom udzielam, a się do nich słabo stosuję: Lekcja wychowania obywatelskiego [2].
Ale te nasze prawybory to tylko zabawa [3] - prawdziwa polityka toczy się poza Internetem. Te nasze drobne przynęty, mizerne socjotechniki, głupie hasła i prymitywne narracje to mały pikuś w porównaniu z Wielką Polityką. Większość Polaków łapie się nie na nasze głupie przynęty, ale na wielokroć głupsze slogany polityków głównego nurtu.
Nigdy nie wygram demokratycznie z tymi, którzy są wielokroć lepsi ode mnie w wymyślaniu chwytliwych haseł. Ale próbować będę.
Grzegorz GPS Świderski
PS1. Tu jest notka wyborcza, która spowodowała moją klęskę: Parlament Europejski


PS2. A tu deser muzyczny:


Wzór sportowca! <- poprzednia notka
następna notka -> Dobrowolnizm

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka