Grzegorz Ziętkiewicz Grzegorz Ziętkiewicz
828
BLOG

Kocham PiS

Grzegorz Ziętkiewicz Grzegorz Ziętkiewicz Polityka Obserwuj notkę 8

   A kocham miłością bezgraniczną.

Moja miłość nie wybiera, nie błądzi i nie wątpi.

Miłość to dozgonna, do śmierci PiS lub mojej własnej.

Niech PiS żyje wiecznie.

  A ponieważ kocham, wiem, że jedynym prawdziwym Polakiem i patriotą jest w mojej Ojczyźnie Jarosław Kaczyński.

Miłość moja, jak to często z miłością bywa, bezkrytyczna jest i nie podlega dyskusji.

Nieważne są dla niej jakiekolwiek argumenty, prawdy, fakty lub przeciwności. Umacniają mnie jedynie w słuszności mojej miłości. Niech trwa. Wiecznie.

  Miłość moja (do PiS) krytyki się nie boi, argumentów nie słucha, wrogom nie odpuści, od złego uchroni, ku przyszłości poprowadzi, o sprawiedliwość dziejową zadba, winnych ukarze i pod sztandarem (narodowym) zjednoczy. Przy krzyżu (jakże polskim) przyklęknie, pomniki wzniesie, chwałę i cześć (gdzie trzeba i wypada) odda.

  Kocham PiS i wierne mu media zakonnika z Torunia.

  Im więcej mają racji, tym bardziej wroga i antypolska, europejska, establishmentem podparta, na mediach głównego nurtu umocowana, zgraja zdrajców i agentów (ruskich, szkopskich / niepotrzebne lub nieprawdziwe skreślić) atakuje mój ukochany, jedynie słuszny PiS. O wodach (termalnych) przez wzgląd na me dobre wychowanie nie wspomnę.

  Kocham PiS, zwłaszcza teraz, gdy spadło nań jednocześnie tyle nieszczęść.

  Jednoczę się w modlitwie za zamordowanych w Katyniu, Smoleńsku i wszędzie tam, gdzie odwieczni wrogowie Polski, Ojczyzny mojej, zaatakowali znienacka wraz z narodowymi szubrawcami, volksdeutschami (z Wehrmachtu), agentami (śpiochami) i zdrajcami (z WSI) oraz odszczepieńcami (z PJN). Kocham PiS także za to, że nadal trwa, czuwa i o Polskę, Ojczyznę moją, się troszczy.

  A wiem, że to czyni, wiem to, bo słyszę i widzę, co mówi bez przerwy wódz PiS.

Ja wierzę, wierzę MU bezgranicznie.

  Oddam na mój PiS mój głos.

Zawsze.

  I nie jestem odosobniony.

Jest nas wielu.

Jedna czwarta lub (czasami nawet) jedna trzecia polskich wyborców.

A będzie nas więcej, tak nam dopomóż Bóg.

  I Ojczyznę wolną racz nam wrócić Panie.

Kiedyś.

Grzegorz Ziętkiewicz Utwórz swoją wizytówkę Dziennikarz prasowy, radiowy i telewizyjny. W okresie 1980 - 81 redaktor prasy NSZZ "Solidarność" ZR Wielkopolska w Poznaniu, internowany 13. 12. 1981. Na emigracji w RFN 1983 - 97. Były berliński korespondent Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa oraz korespondent paryskiej "Kultury". Autor periodyków (nakładem władz Miasta Berlina) o historii i współczesności Polaków w Niemczech i w Berlinie. W latach 90. współpraca dziennikarska z tygodnikiem "Wprost", "Rzeczpospolitą" "Tygodnikiem Powszechnym" i "Gazetą Wyborczą" oraz I PR. Obecnie autor cyklicznego programu o tematyce polsko-niemieckiej na antenie Radia Merkury Poznań. <a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka