Grzegorz Ziętkiewicz Grzegorz Ziętkiewicz
417
BLOG

Głosować na mniejsze zło?

Grzegorz Ziętkiewicz Grzegorz Ziętkiewicz Polityka Obserwuj notkę 10

Wybory 2011 (5)

  A miało być tak fajnie, narzekają rozczarowani.

Druga Irlandia, przyjazne państwo, super drogi i koleje, likwidacja tego lub tamtego, post-prl-owskiego idiotyzmu. A tu....

  Jednak na pewno mam dosyć insynuacji, pomówień, populizmu i narodowych pseudo konserwatystów, aspirujących do miana najmądrzejszych na polskiej wsi. Prawdziwych "patriotów" raz pod krzyżem, innym razem pod sztandarem.

  Mam dosyć ciągłego wyszukiwania wrogów, opowieści o układzie, mediach głównego nurtu i establishmencie, walk raz polskimi, raz z zagranicznymi politykami.

  Mam dosyć niekończących się teorii spiskowych, obietnic finansowego wsparcia Rydzyka, zapowiedzi podnoszenia podatków lub ograniczania niezależności sędziów.

  Mam dosyć nieodpowiedzialności, awantur i wzniecania pożarów.

Mam dosyć wykorzystywania nieodpowiedzialnych kiboli dla uzyskania poparcia politycznego. Mam dosyć... "coś tam, coś tam".

  Platforma nie jest idealna.

Wiem to nie tylko ja.

  Idę więc w najbliższą niedzielę głosować.

Tak, jak w małżeństwie z rozsądku.

Rozsądek w polityce gospodarczej, wewnętrznej, jak i zagranicznej się nam wszystkim przyda.

Jest Polsce potrzebny, jak powietrze.

Idę głosować na PO.

  A Ty.....?

Grzegorz Ziętkiewicz Utwórz swoją wizytówkę Dziennikarz prasowy, radiowy i telewizyjny. W okresie 1980 - 81 redaktor prasy NSZZ "Solidarność" ZR Wielkopolska w Poznaniu, internowany 13. 12. 1981. Na emigracji w RFN 1983 - 97. Były berliński korespondent Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa oraz korespondent paryskiej "Kultury". Autor periodyków (nakładem władz Miasta Berlina) o historii i współczesności Polaków w Niemczech i w Berlinie. W latach 90. współpraca dziennikarska z tygodnikiem "Wprost", "Rzeczpospolitą" "Tygodnikiem Powszechnym" i "Gazetą Wyborczą" oraz I PR. Obecnie autor cyklicznego programu o tematyce polsko-niemieckiej na antenie Radia Merkury Poznań. <a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka